Tóparti Szakambulancia
Bemutatkozás
Egészségügyi szolgáltatások
Szülőknek
Szakembereink
Időpontfoglalás
Elérhetőség
Események
Felnőttképzés
Szolgáltatások
Karrier
Korona vírus tájékoztató
Online szakmai ellátás
Adatkezelési tájékoztató
Felnőttképzés
Felnőttképzési intézmény engedély száma:
E-001327/2015
Program címe:
Szervezeti kommunikáció alapjai
Program engedély száma:
E-001327/2015/D001
Program ismertető:
A továbbképzés célja az egyirányú és kétirányú kapcsolattartás lehetőségének megteremtése, az igények, vélemények megismerési folyamatának elsajátítása. A belső és külső kommunikáció eszközeinek megismerése és alkalmazása. A kommunikáció céljainak és alapelveinek megismerése, a belső kommunikáció folyamatának ismerete, az információ-kezelés szabályainak elsajátítása, az információk osztályozása. A vertikális és horizontális kommunikáció folyamat szabályainak alkalmazása, a szervezet belső kommunikációja eszközeinek alkalmazása.
Az elégedettség mérése:
Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival?
Átlag eredmény: 8,05pont,amely elégedettség irányába mutat. Egyetlen fő válaszolt úgy, hogy nem tudja megítélni. Legkisebb pontszám a 4-es volt, a legmagasabb a 10-es.
Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival?
Átlag eredmény: 7,6 pont,amely az elégedettség alsó tartományában található. Legkisebb pontszám 4-es volt, legmagasabb a 10-es.
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával?
Átlag eredmény: 7,6 pont, amely az elégedettség alsó tartományában található. Legkisebb pontszám 4-es volt, legmagasabb a 10-es.
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával?
Átlag eredmény: 7,83 pont,amely az elégedettség irányába mutat. Legkisebb pontszám 4-es volt, legmagasabb a 10-es.
Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek (dolgozatok, beszámolók)?
Átlag eredmény: 6,6 pont, amely az elégedetlenség és elégedettség közötti értéket jelez. Legkisebb adott pontszám 5, legmagasabb adott pontszám: 10. 3fő adott 0pontot, amely azt jelenti,hogy nem tudja megítélni az adott kérdésre adott elégedettségét.
Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastruktúrális feltételekkel (számítógép, eszközök)?
Átlag eredmény: 7,7 pont, amely az elégedettség alsó tartományában található. Legkisebb pontszám 4-es volt, legmagasabb a 10-es.
Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységeivel? (órarend megléte, pontossága)
Átlag eredmény: 8,2 pont,amely stabil elégedettséget jelez. Legkisebb pontszám 4-es volt, legmagasabb a 10-es.
Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? (elérhetőség, tájékoztatás pontossága)
Átlag eredmény: 8,27 pont, amely stabil elégedettséget mutat. Legkisebb adott pontszám 5, legmagasabb adott pontszám 10-es.
Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?
Átlag eredmény: 8,27 pont,amely elégedettséget tükröz. Legkisebb adott pontszám 2-es, legnagyobb adott pontszám 10-es.